niedziela, 3 sierpnia 2014

Pakowanie na wyjazd - co wziąć?

Witam wszystkich!
Jako, że jutro wyjeżdżam do Łeby (w końcu!) to robię taką krótką notkę z tego co postanowiłam zabrać ze sobą. Z trudem, pomagając sobie nogami, upchnęłam rzeczy do walizki. Pomimo tego, że mieści ona w sobie spokojnie ubrania dla dwóch osób to ja ledwo co się zmieściłam. Niestety mam do siebie, iż zabieram ponad to co jest mi niezbędne, więc co wyjazd mam duży problem ze spakowaniem :(

A oto lista rzeczy do wzięcia:

  • przynajmniej 12 bluzek wszelkiej maści
  • z 2 pary długich i 2 krótkich spodenek
  • 2 sukienki
  • bielizna
  • ręczniki (plażowe x2 i do kąpieli x2)
  • kosmetyki
  • przybory do mycia oraz opalania
  • kapelusz
  • okulary przeciwsłoneczne
  • bluzy i swetry (nigdy nie wiadomo co nas spotka nad polskim morzem!)
  • buty od klapków i sandałek poprzez trampki aż do kaloszy (przygotowana na wszelką ewentualność)
  • aż 3 pary kostiumów kąpielowych (nie mogę się nadal zdecydować, który ze sobą najlepiej zabrać)

(Jeżeli zapomniałam czegoś ważnego, błagam napiszcie o tym teraz w komentarzu! Bo jutro już będzie za późno!)


Na podróż, która mnie czeka (ponad 7 godzin pociągiem + 40 minut busem) psychicznie jestem nieprzygotowana. Jednak, by umilić sobie choć trochę czas, postanowiłam zabrać dwie książki na wyjazd. Leżąc na plaży na pewno skorzystam z nich, a w pociągu szybciej minie mi czas.
Takie pozycje zabieram:

Jako, że "Gra o tron" naprawdę mnie wciągnęła, sięgnęłam po kolejną część. Na razie mam za sobą już prawie połowę tomu (przez co rozważam zabranie jeszcze jednej pozycji do torby). Czyta mi się to rewelacyjnie. George R. R. Martin wie jak posługiwać się piórem, by książka była lekka i przyjemna. Następną pozycją jest "Dziewiętnaście minut" Jodi Picoult, jednej z najbardziej poczytnych pisarek literatury kobiecej. Książka ta zbiera masę pozytywnych komentarzy co skłoniło mnie do jej zakupienia.
Czy chcecie bym zrecenzowała tę pozycję jak tylko ją skończę? :)

Poza tym zabieram ze sobą prawdopodobnie moje PSP z grą Shrek 3 (mam ją od dwóch lat, lecz nadal jej nie przeszłam). Na iPadzie czekają mnie dwie bajki (nic tak nie rozluźnia jak bajki w czasie podróży!) - "Hotel Transylwania" oraz "Frankenweenie". Mam nadzieję, że w jedną stronę mi wystarczą. W następną czeka mnie coś troszkę poważniejszego (powiedzmy;) - "Skyfall" oraz "Narzeczony mimo woli". Mam nadzieję, że dzięki temu podróż przeminie mi dość szybko.
Co wy na to bym co 7 dni z boku notek dodawała tytuł filmu oraz książki, które polecam obejrzeć/przeczytać w danym tygodniu? :)

Jutro wieczorem dodam notkę o tym jak minęła mi podróż oraz to jak prezentuje się pokój, w którym spędzę najbliższe prawie dwa tygodnie. No i oczywiście przez cały pobyt w Łebie możecie spodziewać się codziennej dawki outfitów :) Bo w końcu będę miała ze sobą mojego fotografa ;)

Do jutra!!

8 komentarzy:

  1. Na szczęście stroje kąpielowe zajmują mało miejsca :D
    a jakaś chustka czy kapelusz na głowę ?
    I coś od deszczu ?
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam kapelusz ;) a właśnie na deszcz zapomniałam :D

      Usuń
  2. Pierwsza książka bardzo mnie zainteresowała.
    http://jesykabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. awesome!
    new look on my blog!!!
    http://sweetmona.com/blog/2014/08/06/special-shorts-from-que-guapa/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książek nie czytałam, ale ta pierwsza wydaje się być ciekawa ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy wreszcie wracasz z wyjazdu? Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów! :D

    OdpowiedzUsuń

Top Blog Sites

http://www.blogtopsites.com/lifestyle/">http://www.blogtopsites.com/v_183985.gif" alt="best lifestyle blogs" />
http://www.blogtopsites.com/lifestyle/" style="font-size:10px;">best lifestyle blogs

Google